12 Eylül 2012 Çarşamba

TATİL BOYUNCA BİZİ ÇEKEN KİTAPÇILAR..

Tatil boyunca okurum diye kenara ayırdığım kitaplarımın kapağını açma fırsatı bile bulamadım.. Ancak tatilden  bir çok kitapla geri döndüm.. Herkes gibi gittiğim yerleri anımsatan ya da şurdan almıştım diyebileceğim buzdolabı magnetlerimin yanı sıra benim birde kitap alma hastalığım var. Bu kez Büyük Ada dan , Bakırköy den, Şişli den aldığım kitaplar ile geri döndüm.. Ehh birde kitapçıların önünden geçerken elimden geldiğince ya da sevgilim elimi kolumu çekiştirmeden çekebildiğim bir kaç kitapçı fotoğrafı paylaşmak istiyorum..


Kadıköy 'de benim çok beğendiğim ancak sabırsız sevgilim yüzünden adını çekemediğim kitapçı ;)


İstiklal caddesi nde ki kitapçı. Görüntüden de anlayacağınız gibi gece ve kalabalık olduğundan net değil.. Ve bu cadde üzerinde bir çok kitapçıya da rastlanılabilinir..



Bu kitapçı da pek görünülür olmasa da ben size biraz bahsedeyim.. Büyük Ada iskelesinden hemen indiğinizde sizi karşılıyor. Ya da benim dikkatimi çeken kitap olduğundan, beni de karşılamış olabilir :) Ve tahmin ediyorum ki adanın tek kitapçısıda burası..


Ada da vakit geçirmek ve Aya Yorgi ye çıkmak isterseniz eğer,  yokuş yukarı çıkarken Açık Hava Felsefe kütüphanesiyle karşılaşıyorsunuz. Burda öncesinde bir ses dikkatinizi çekiyor yaklaştıkça yerde taşlar arasında inci gibi dizili kitapları görüyorsunuz. ARGUS LİBERTUS adlı kişi (kendisinden sadece Marmara Üniversitesi mezunu olduğu ve ada üzerine bir tez hazırladığı bilgisini aldım. Ancak internetten baktığımda da pek bir bilgiye rastlayamadım.. ) Gitar eşliğinde şarkısını mırıldanırken bir yandan da BÜYÜK ADA nın Cumhuriyet döneminde iktisadi ve sosyal tarihi adlı kendi tezinden oluşan kitabını satmakta. Eh birde şiir kitabı çıkarmış o da satılanlar arasında. Ancak benim ilgimi şiirden çok ada çektiğinden ve kitaplara veilen paraya da hiç acımadığımdan gözüm kapalı aldım.. İlerleyen saatlerde de sahilde otururken kitaba göz attığımızda gülümsemedikte değil hani :)) neyse..


Kitabını da imzaladı ayrıca ordan yolu geçip kendisiyle sohbet edenlerin fotoğrafını çekiyor. Bir daha ki seferde orda yer alan albümde görebileceğimizi söyledi.. Umarım bir kez daha oraya yolumuz düşer...



Kitabımızda ; ada ile ilgili merak ettiklerimizi okuyup , RAFLARIN ARASINA kaldıkdık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder